Kızlar..bebişim bugün bexero ve nimenrix aşı oldu. Bacağını hafif oynatsam bile çığlığı basıyor. Dokunmaya korkuyorum. Ne yapabilirim ağrısını geçirmek için? Ateşi yok parol mu versem geçirir mi ağrıyı? 😟 buz koysam çok ağlar koydurmaz. Var mı öneriniz