Deletedmom_106 Beyninizikullanmakucretsizdir ay keşke 🥰 herzaman kapım açık .. ben yemeği önceki gün yapıp dolaba kaldırıyorum tatlıyı hazır alıyorum . Geriye sadece bi süpür sil kalıyo 😂 çorba kolay zaten pilav da öyle . Salata zaten iftara yakın oluyo. Çiğköfte de hazır alıyorum 😁 herseyi hazır mı aldım ne 😝ortaya koymak için
gurbettebirkadin Sadeturkkahvesi bende çağırıcam nasipse menüm : Mercimek çorbası Sultan kebabı Pirinç pilavı Humus, salata köz patlıcan yoğurtlaması , yaprak sarması tatlı olarak da ağlayan pasta düşündüm .
kardelencicegim Sadeturkkahvesi mercimek çorbası (Ev yapımı )etli pide Kuru dolma sarma Salata Hira tatlısı veya ekler
Bett1 Sadeturkkahvesi maalesef bizde öyle çağırılmiyor bütün kardeşler aynı anda çağırıliyor ama elim alıştı yemekler de hep bitiyor ya da çok az kalır