Sadeturkkahvesi ramazan da benim genelde kalabalık bir misafirim oluyor o yüzden bol yapıyorum çocuklar falan 30 kişi oluyor. Mercimek çorbası, patesli, patlıcanlı köfte fırında, pirinç pilavı tavuk hasliyorum üstüne genelde, yaprak sarması kuru dolma, mantı, salata, ezme, birde ana yemek olarak ek nohut falan yapıyorum. Birde arkadaşlarımız gelir o ara nohutu çıkarırım menüden sanırım. Tatlı olarak da şekerpare ya da revani falan tercih ediyorum