Rukishhh bende ilk hipp kullandım fakat doymadığını fark ettim ve üstelik sizinki gibi çok geçmeden kusuyordu. Herkes en iyi mamanın aptamil olduğunu söyledi kullandım fakat çok koyu kıvamı oluyor ve çok köpürüyor kullanmaya başlayınca kabızlık yapmaya başladı 5 güne kadar çıktı yapamaması fitille yaptırdık 3 hafta boyunca spnra tek sütümü vermeye başladım tuvaletini yapmaya başladı o yüzden aptamil yerine başka mama almaya bak bende değiştirecem ihtiyacım olursa