snil09 Elaeylul şimdi 6.5 aylık kızım düştü ama karın üstü düşmüş sanırım emekliyor vaziyette duruyordu bir ses geldi baktım ağladı kafasında falan bir şey yok biraz kustu sadece ama az şimdi gayet iyi götürmeli miyim
Elaeylul snil09 isterseniz getirin içinizde sıkıntı olmasın bende çok korkmuştum kafa üstü düşmüştü ama bişey olmadı şükür yine de tedbir amaçlı getirmiştim
ekimkizi_ Yüksekse götürmek gerek diye biliyorum benim bebeğimde koltuktan düşmüştü ama yüksek değil sadece takip ettim düşmüş ve gülüyordu😀
yagizinannesi0606 Elaeylul boyunun 2 katiysa yatak hemen götürün çünkü belirtisi olmayan bir bebekte bile kafasında içten catlama olmustu