Arkadaşlar bebeğim ben iş yaparken yatak odamda yatağın ortasına koymuştum arkamı döndüm giderken pat diye bi ses geldi yatağımda yüksekti oradan düşmüş kafa üstü yatıyordu baya bi ağladı sakinleştirdim zorla ama çok korkuyorum biley olur mu başına gelen var mı eşime de söyleyemedim doktora götürürdüm aslında napıcam bilmiyorum çok üzüldüm canı yandı yavrumun şişlik morarıklık Şuan yok 1 saat oldu uyutmadım da ama yine de korkuyorum 😢😔