Deletedmom_112 Esraerim0907 ay bende ne yapsam diye düşünüyordum, yeşil mercimeği çok severim ya salatasını yada yemeğini yapayım
findiginannesi_ 2929_61 Kemal paşaları güzelce şerbetle canım al bi tepsiye şerbetini çekince muhallebisi yap soğumadan Kemal paşaların. Üstüne dök afiyet olsun. Hep yaparım çok güzell oluyor
Mete1- Irmakmelegim benim ki daha 3 aylık uyusun diye bekliyorum ama hergün farklı oluyor .akşama yemek yapabilirsem kendimi şanslı sayıyorum 😅
Irmakmelegim Mete1- çok normal daha çok küçük bebeğiniz o aylarda kızım da uykusu sıkıntılıydi tabi artk biz buyudik
Karpuzlufistiksarma Noname21 30 günlük değil de haftalık var 😀 normalde de böyle yaparız hep 😀😀 hepsine ek olarak salata kesin olur 