Poly-ana muhallebi yapıyorum ilk önce un şeker nişasta vanilya ve süt ben içine aroma olsun diye ya damla sakızı yada Hindistan cevizi yağı atıyorum biraz aroma veriyor güzel oluyor
Daha sonra altını kapatıp bir kenara alıyorum
Alüminyum tepsinin dibini yağlıyıp 3 kaşık şeker tozu döküyorum her yerine eşit gelecek şekilde sonra onu Ocak’ta biraz yakıyorum her yerini eşit çevire çevire karamelimsi tad olsun diye bir kepçe de muhabbediden döküp yakmaya devam ediyorum dibini
Biraz yaktıktan sonra geri kalan mıhallebiyi döküp ilk sıcağı çıktıktan sonra dolaba atıyorum çok güzel oluyor biz dışarda yemeyiz ben kendim yaparım hep 🌸