Yavuzalii Canım benim oğlum da 8 günlük bizde sarılık geçirdik 2 gün hastanede yattık Işın aldık dün taburcu olduk ama hergün değer ölçüldü kontrol edildi bilrubin değeri 16 yı geçince yatırdı doktorumuz Pazartesi yeniden kontrolümüz var bakalım yeniden artmaz inşallah .. benim ki de çok uyuyor zar zor uyandırmaya çalışıyorum emzirmek için bıraksam gün boyu uyuyacak