Yavuzalii Arkadaşlar 8 günlük oğlumda sarılık var. 2 saatte bir emzir diyorlar ama çocuk uyanmıyor 3 saati buluyor uyanması memeyi tutması vs. Böyle bi durumla karşılaşan var mı
CakilMila Yavuzalii Hastaneye gidip sarılık derecesini ölçtürün, eğer yüz ve boyundan aşağı doğru inmişse tehlikeli olabilir. Ben şekerli su verdim, sadece 1 gün geçirdi sarılık.
Sedanuraydnata Yavuzalii bizde de vardı canım ışın tedavisi gördü düştü şimdi bırak 3 saati tüm gün uyurdu nerdeyse sağıp verirdik şimdi 15 günlük oldu çok şükür geçti ağlıyor acıkınca
16102018 Yavuzalii bizde de oldu 3 gün küvezde kaldı 3-4 saati bulurdu uyanması az uğraşmadım geceleri topuklarını sıktım ağlattım millet şekerli su mama dedi inat ettim süt diye ama küvezde kalınca psikolojim bozuldu mama takviyesi de yaptım şekerli su da verdim geçti bin şükür insan o halde görünce yavrusunu yapmam dediklerini yapıyor sizin de geçer inşallah
Arelll Yavuzalii benim oğlum hiç olmadı eve gelir gelmez az şekerli su verdim bi iki gün sarılıkken işe yarar mı bilmiyorum ama
CakilMila Yavuzalii O zaman kontrolde kalın, boyundan aşağı inmeye başlarsa tekrar gösterin. Zaten doğumdan 1 hafta sonra rutin kontrol ü olması gerek doğduğu hastane de?
Yavuzalii Sedanuraydnata bizimkinin sadece gözlerden belli ama çok üzülüyorum durmadan onu uyandırıp emzirmem gerekiyo gibi hissediyorum ama uyanmıyor 3 saatte ancak uyanıyor
Sedanuraydnata Yavuzalii geçene kadar sağıp ver canım biberonla banada mama ver mama ver deyip durdular pes etmedim sağdım sağdım verdim 2 saatte zorla da olsa 30 ml içirdim hep 😬 süt varken mama zorlaması neden anlamıyorum ilk hafta şırınga ile verdik çay kaşığı ile besledik canım zor zamanlar ama geçince kendi uyanacak zaten o zaman rahatlayacaksın ☺️
Yavuzalii Sedanuraydnata biberon verirsem memeyi bırakır mı acaba buda beni korkutuyor 🤷🏻♀️ Göğüs ucum yok alamıyor çıldırıyor sarılık olmasa bu kadar bende inat etmem acıkınca yer der geçerim. Sarılığı sadece gözlerinden belli sizinde öyle miydi
Yavuzalii Sedanuraydnata ayrıca bende mama takviyesini kabul etmedimannesinin sütü varken mamada neymiş 😏😏
Sedanuraydnata Yavuzalii göğüs ucunu şırınga ile çek canım az da olsa büyüyor biraz 😊 bizimkinin yüzü aşırı sarıydı boynu falan 16 idi sarılığı 1 gece tedavi görünce çocuk beyazladı rengi yerine geldi. Ama için rahat etmeyecekse başka doktora gözük canım yada sık sık ölçtür bakalım düşüyor mu biz özelde doğum yaptık tedavide orda oldu ama 11 günlükken devletin acilinde ölçtürdüm hemende çıktı sonucu 😊
Anilinannesi Yavuzalii göğüsleriniz çok sert oluyorsa göğüs uçunuz ondan çıkmıyo olabilir ve bebek ememiyodur sert göğsünde.. benimde göğüs ucum yoktu bana göre siringayla ve pompa ile çıkarıyordum meğerse göğüslerim çok sert olduğu icin bebek ememiyormuş ucuda çıkmıyormuş.. once sağ boşalt göğsünü emzir ve sonra sagdigini biberonla ver bebege... uyandırmak içinde ayağının altına vur sık ..altını ac islak mendili dokundur .. elini islat yuzun e sür bunların h3psini yaptim çünkü sarılıktan çok çektik hastanede tedavi gördü bebeğim.. sürekli emzir iki göğsünde emzir bidaki emzirmede son emzirdiginden emzirmeye basla
Hazal22 Yavuzalii Yavuzalii bizim de gözler de canım.göğüs ucu benim de yok silikon uç aldım onunla emiyo çok şükür..bu arada günlerce direndim biberon vermemek için ama bugün 18günlük olduk sarılıgıda gözlerden gitmedi kilo da almamış ilk defa bugün biberonla sütümü verdim..çok korktum emmicek diye çok güzel emiyordu cünkü ama çok şükür bişey olmadı emiyo hala 🙏🏻
Sedanuraydnata Yavuzalii tabiki canım ya anne sütü temizliyor zaten sarılığı sütün varsa mamayı düşünme bile zorla ver şimdi kendine gelince bi güzel emecek zaten sen bile durduramayacaksın 🙊😂
Serimzrk Canım benmkide 8 günlük ve hastaneden geliyorum mutlaka götür benimkide çok satı değildi ama dediğin gibi uyanmıyordu bide gözleri sarı gibiydi şüphe üstüne götürdüm 15 çıktı iki gün sonra yine ölçtü doktor 16 olmuş hemen yatış verdi sabaha kadar ışıklı küvozde kaldı çok şükür geçti eve geldik şimdi çocuğumun gözü açıldı valla
Zulal09 Serimzrk Merhaba geçmiş olsun öncelikle 🙄 bizde bugün 1 haftalık olduk 5. Gün doktor kontrolünde sarılığı vücuttan 14 kandan 16 çıktı 6 saat mavi ışıkta kaldı ertesi gün tekrar kontrole götürdük 10 a düşmüştü yarın tekrar kontrolümüz var ama bebeğim hala çok uyuyor ne yaparsam uyanmıyor 😔 sizin uyku düzeni düzeldi mi acaba ? 2 saatte bir sütümü sağıp biberonla veriyorum sütüm çıkmadığı zaman mama takviye ediyorum bir daha olursa diye çok korkuyorum 😔 uyanık olduğu zamanlarda memeyi alıyor emiyor ama kendiliğinden uyanmıyor 😔
eyluleymen Serimzrk geçmiş olsun cnm.birşey soracağım hastanede uyguladıkları ışık Bey az mı sarı mı.hani yenidoğan bebekler için evde de sarı mı Bey az mı lamba takılıp açık kalırmış ya sabaha kadar o yüzden sordum.lambader e beyaz lamba alıp kullanıyoruz ama🤔 .
Elifcik Yavuzalii ayağının altını sık uyandır bi şekilde saat başı bile emzirmen lazım burnunu sık üstünü değiştir uyansın bende çok uğraştım