zkydmrl Ben gece uykusuna geçmeden 7 buçuk gibi muhakkak şampuan olmasa bile su ile duş aldırıyorum kuruluyorum kremliyorum yatarken tulum giydiriyorum karanlıkta emziriyorum doyduğunu fark edince gazını cıkartıp kucağımda uyutuyorum uyuyunca beşiğine koyuyorum hafif sallıyorum daldığını fark edince bırakıyorum yerine 12-1 gibi kalkıyor sadece emzirip yerine koyuyorum uyukluyor zaten , asla konuşmuyorum ama, rahat 6 ya kadar uyuyor . 40 ndan beri böyle böyle düzeni oturttum. Asla geceleri uyandırmadım gece uykusunu ayırt edebilsin diye acıkınca kendisi kalkıyor zaten. Sadece anne sütü veriyorum kilo alımıda iyi olduğu için hiç kaldırmıyorum.