guler07 Bizde 3 aylığız doktorumuz ufak ufak uyku saati düzenlemesi yaptı. En geç 20:30 da yatırıyorum 12-1 gibi uyanıyor, uzun uykusuna geçmeden emzirip altını değiştiriyorum bunlar en fazla 40 dk sürüyor, 6-7 ye kadar uyuyor. 6 da bi emzirme 9 da ayaktayız en geç.
Gece uzun uyuması artık 40 ndan sonra gerekli diyorlar. Büyüme hormonu gece salgılanıyor ve bebeğin de gece uykusu ayırt etmesi için gerekli bu düzen. 💕🙏🏼