Zeyzey05_
Zeyzey05_ benım bebegımde 8!aylık bende yarın kendimi denicem yemek yemediğinde böyle içim titriyor hanı çocuk bende ki tüm işe yarayanları sütümden alıyormuş ya ondan diye dusunuyorum kötü olursam tutamam bende zaten emziren annelere çocuk 1 yaşına gelene kadar müsade edilmiş daha sonra tutulabilir denicem kendimi Allahım güç kuvvet versin tüm annelere