Kızlar 15 aylık kzıım var emziriyorum yani çok bişey yemiyor %80 emiyor yani .sütümde oluyor eşim oruç tutarsan sütün olmaz kıızımız aç kalır sen bu senede tutma ben fidyenide öderim diyor kuranını oku öyle ibadet et sütten kestiğinde istersen tur diyor. Kızımda çok hareketli ama bende tutmak istiyorum sizce napmalıyım ?