Gebelik zehirlenmesi yaşadım tansiyon şikayetim vardı. Son muayeneye gittiğimde artık bayılmak üzereydim doktor idrar tahlili istedi protein çıktı doktor zaten farkındaymış direkt doğum haneyi hazırlatıp en son tahlil sonucuna bakıp direkt doğuma aldı beni şükürler olsun doğumdan sonra tansiyon kalmadı ama ritim bozukluğu kaldı ilaç kullanıyorum