Merhaba daha 10 günlük anneyim , gebelik zehirlenmesi yani protegin kaçağı yüksek tansiyon ve ödemdi belirtilerim. Muayene diye gittim acil sezeryana alındım, çünkü bebeğimin kalbi yavaşladı nst de de , sabaha kadar doğum beklicektik halbuki çok az da sancim vardi , erken dogum oldu 36+5 günlük, haftasına göre mini minnacik 2040 kg bebeğimi doğurdum. Testlerde aşırı çıkmıştı vücudumun biyokimyası . Simdi b3n iyiyim bebeğimle elhamdülillah iyi kuvezde felan da kalmadı, ama şunu öğrendim ki keşke erken teşhis olsaydı, bu arada bu belirtilerdeb başka bende aşırı ishal de başlamıştı artık, herkeste aynı belirtiler olmaya bilir en iyisi test test test canım arkadaşım ❤️