Urazege evet dil bağı var kulak burun boğaz doktorundan randevu al 5 dakikalık işlem kücük jilet gibi bişeyle kesiyorlar oğlumda da vardı etmedi 2 aylıktı götürüp kestirdim ama yine de etmedi kestirmeni tavsiye ederim yarın konuşması peltek olur şuan oğlum güzel konuşuyor dursaydı peltek olurdu eniştem de de var peltek konuşuyor korkma beş dakika sürüyor biraz aglıyor geçiyor ilaç da veriyorlar çocuk doktoru zaten yapmıyor kulak burun boğaza götür diyor