Urazege gördüm şimdi. Benim kızımda da vardı o yüzden sordum ama böyle değildi. Bizimkinin bağı hafifti emmesine de engel olmuyordu ama yine de risk almamak için 6. Ayını doldurmadan aldırmıştık. Canınızı sıkmayın, inşallah değildir ama öyleyse bile çok basit operasyonlar bunlar. Allah beterinden saklasın.