sdu ben iç çamaşırımla oturuyorum kucağıma da oğlumu oturtuyorum şapır şapır yıkıyorum babası banyoda bekliyor yıkayınca alıyor. Yada tam tersini yapıyoruz tek yıkıyoruz yani. Eşim olmadığında da aynı şekilde yine ben yıkıyorum çıkınca biraz üşüyoeum ama yapacak bişi yok 🥰