sdu bn tabureye oturup kucağımda yıkıyorum en rahatı😊 sonra oturak aldm içine koyuyorum cok rahat oluyor bnm dusakabnde cok küçük en rahatı ya kucak ya oturak. Kulagına su kacar mı yazmışsınız yorumlara bn hiç kafasından aşağı su dökmedm korkarm😁 kafasını yıkarken dizime yatırıorum öyle yıkıyorum kafasını yüzüne kulagına hiç su gelmiyor