Bizde 4.5 aylığız aynı şeyler bizde de vardı çok az emiyodu hemen memeği bırakıyordu doktora sordum şuan keşfetme döneminde normal herşey dikkatini çekiyor emzirirken başka odaya geç perdeleri kapat uyarıcıları azalt dedi.uyku düzenimiz bizimde bozuldu 4. Ayda oluyormuş bir iki hafta içinde düzeliyormuş sonrasında daha iyi oluyormuş uykular bakalım inşallah