Alp-akd Kızlar 4.5 aylık bi oğlum var ve bebeğim çok huzursuz doğru düzgün uyumuyor uykusu var ama uykuya direniyor. Memeyle kavga ediyor emmek istemiyor ya da çok az emiyor kandırarak memeye gelince ağlıyor. Çene ve elinde kızarıklık var küçük küçük sivilce gibi elleri hep ağzında tükürük ve salyamız arttı. Uykudan ağlayarak uyanıyor. Bu ayda bu durumları yaşayan var mı ?
Dorukselim0 Alp-akd aynılarını yaşıyoruz . Odadan çıktığım an ağlar hep kucak ister evde kucakta dolaşmak ister herseyi ister ama gece uyumak istemez 😃 çok zor bi süreç
Gkhnn71 Alp-akd benim bebegimde öyle bi aralar diş sıkıntısı olabilir kasiniyordur bide büyüme atağı geciriyo olabilir sabırlı olmamiz lazim 1 haftadir bende uyumuyorum gece
Serapservet Alp-akd tıpa tıp aynı şeyleri yaşıyoruz canım emmemek için kavga ediyor sanki benimle 🥰 erdiğinde de söylenir tarzında bi mırıltılar yapıyor anlayamıyorum 🤷♀️
Enms90 Aynı sorun bizim minikte de var sürekli huzursuz uyku düzenimiz bozuldu 5 dk dan fazla emmiyor kesinlikle kilo alımı yavaşladı eli sürekli ağzında ve sürekli tükürüyor
Enms90 Dorukselim0 bizde de uyanıp bakıyor beni görürse gülümseyip uykuya dalıyor göremezse avazı çıkana kadar ağlıyor 😁🙈
Enms90 Bu ay kontrolümüzde kendi doktorumuz yoktu maalesef başka bir doktor baktı oda çok ilgilenmedi bende fazla birşey soramadım bu yüzden
Swill 4 ay 20 günlüğüz biz de aynıyız. Meme emmiyor, emse de çok kısa süre emiyor. Gece uykusu bozuldu sürekli uyanıyor. Doktora götürdüm kilo alımı çok azdı ek gıdaya başladık muhtemelen doymuyor dedi. Atağı da yeni bitti onunla da ilgiliydi muhtemelen
Alp-akd Swill benim sütüm var ama emmiyor ? Doymadığı için midir ki anlamadım bu hareketlerini yarına doktoruna götürücem mutlaka.
Bahar35 Bizde 4.5 ayligiz bizdede ayni sorunlar var ama birde geceleri uyutmaya calisirken ayaklarini öne öne iktirio uyuo sonra uyurken bile ayaklari sürekli huzursuz halde iktirio öne öne yada kipirdatio 1 haftadair sizin bebeklerinizde oypemi
Swill Bahar35 Benim kızım da 9 ağustos doğumlu ama beklenen tarih 15 ağustostu. Bizim atak bugün bitti. Sizin atağın bitmesine 7 gün varmış. Atağın son 7 gününde ben saatleri saydım aşırı huzursuz ve mızmızdı 🤦🏼♀️ Dün yatmadan önce mama takviyesi yaptım bi de atak bitmişti gece daha iyiydi🙏 Gündüz de biraz daha iyiydi. Artik atak bittigi icin mi, mamadan mi yoksa Allah mi acidi bana bilmiyorum 😊
Swill Alp-akd Benim de sütüm var ama 2 aydır meme reddi vardı dönem dönem aştık ama genel olarak çok istekli değil emmeye. 4. Aya girince ilk 10 gün 200 gr, ikinci 10 günde de 150 gr alınca doktor takviyeye başlayalım dedi. Hipp in pirinçli tahıllı ek gıdasını veriyorum 2 gündür kendi sütümle karıştırıp. İçine de 1 tatlı kaşığı kayısı püresi ekliyorum.
Swill Bahar35 Hamileliğinizin 40+0 günü hangi güne geliyorsa ondan hesaplanıyor atak. O yüzden farklıyız