omdoga çok haklısınız bende sadece uykuya geçişte emziği kullanıyorum babalarını çok üyi biliyorlar 4 aylıktı 2 gün hastanede kaldık babası her gün geldiği halde eve çıkınca uyutamadım babasıda uyutamadı dedim birlikte yatalım babasının elini tuttu bırakıncada dönüp bağırıyor onun elini tutup biraz emdi 15 dk da uyudu 2 saat ben tek uğraştım 30 dk eşim uğraştı uyuyamadık meğer üsteğü buymuş anlamaz etmez diyene inanma eskiden bebeklerin gözü de 40 gün açılmazmış şimdikiler gözü açık doğuyor