Kızım 3 ay 18 günlük oldu doğduğun günden beri öyle aman aman uyumadı zaten hep ağlar ve çok kusardı zamanla kusmalarımız azaldı ama tam düzene oturdu derken kardeşimin düğünü için annemin yanına geldim 2-3 haftadır oradayım ve sanki daha çok uyumamaya başladı gece 22-00 ya da 23:00 da uykuya geçse bile muhakkak 2-3 gibi uyanıyor ve ondan sonra zaten saat başı kalkıyor sonra 7 de bi kalkıyor ve bir daha da uyumak istemiyor. İnanılmaz yorgunum gündüz uykusu gelince uyut dediler çok uyutma dediler ne yaptıysam olmadı. Benim bilmediğim yardımcı olacağınız bir şey var mı bana lütfen ???