asortikpanda Serapkabael post acmaniz asiri sacma olmuş test resmen hamilesin diye bagiriyor bende silik zannettim
1anaa2evlat Serapkabael ayyy evet hamilesin kesin bnce baya net silikte değil canm ikinci hafif açık renk olmuş muhtemelen daha çok yeni bebisin beklenen bı hamilelik.mydi saglikla gelsin minnoos
1anaa2evlat cicekannesi12 evet doğru farkında msn blmem ama altına yapılan yorumlara da her kullanici nin yanıt verme hakkı var 🤣🤣
cicekannesi12 1anaa2evlat aynı şeyden bahsediyoruz. Siz karşı tarafı korumaya aldığınız için fark edemiyorsun. Bu arada fotoğrafı gorunce iyi ki öyle yorum yapmışım dedim vallahi dalgaya alınacak foto kime anlatsam güler 😂😂😂
Serapkabael cicekannesi12 canım benim bende heyecan yapmışımdır ilk silik çıktı sonra bu şekilde oldu bende tereddütte kalınca sormak istedim bundan sonra her posta sazan gibi atlamayın okur geçersiniz
Lovers_33tantuniyam Serapkabael hayırlı olsun çok bariz belli 🤲 gecikme yaşayıp mı test yaptınız acaba 😶🌫️
Poly-ana Uygulamanın verdiği özgürlüğü kullanırken size mi soracak ? Salın şu insanları bilse bile paylaşmak istiyor belki inanamadı beklenmedik bir gebelikti sizene ayol
seemaaca cicekannesi12 her test silik olmuyor eğer kişi hamileyse ilk zamanlarsa silik çizgi olabilir haftası daha fazlaysa tam net çizgi olabilir