cicekannesi12 Serapkabael senin gözün yok mu bizim gordugumuzu sen göremiyor musun? Test iki sık vardır ya tek ya çift çizgi post açmak icin açmayın artık
1anaa2evlat Serapkabael Google hızlı resim yükle yaz steye gir istedgn resmi yükle sonra resmin aşağısında bağlantı adresi gbi bsey yazcak sonra o yaziyi kopyalayıp buraya yapıştır yüklenir
PeekaBoo_ Serapkabael https://mutluresim.com buradan fotoğrafınızı yükleyerek direkt linkler altındaki linkin sonunda yazan kopyala kısmına tıklayarak fotoğraf yükleyebilirsiniz
bencorapkadiniyim cicekannesi12 kız niye bu kadar agresifsin belkin test silik çizgidir anlayamamıştır buraya sordu?.
cicekannesi12 Mrvsmt2502 sende göz doktoruna görün 👁️ kız ahahahah post sahibi degilmisin yeni fark ettim😂 saçmalık saçmalık her şeyi anlarımda bu test işini sorani anlamıyorum papatya çayına ihtiyacım yok idrarli bir test çubuğunu görmeye mi ihtiyacım var yani 🥹
1anaa2evlat Daha sonra forumlar yazan yerdeki linki kopyalayıp buraya yapıştır ve yüklenmiş olcak foto buraya
1anaa2evlat cicekannesi12 canm amma uzattn ya ne kastın kadın belki silik çizgi gördü yada iki çizgi var ama heycan yaptı ve emin olmak istedi ne yapacaksın boşversene
Mrvsmt2502 cicekannesi12 hayır insan çok iyi biliyor gördüğünü ama şöyle bir durum var ben ilk test yaptığımda çok istiyordum çoook silik ama gördüğüm bi test olmuştu. Yani birilerinin AA evet hamilesin demesine ihtiyacım vardı. Post sahibinin ki nasıl bilmiyorum ama ben hala test görünce heyecanlanıyorum belki oda heyecandan post açmıştır.
cicekannesi12 1anaa2evlat ya benim fikri mi siz ne yapacaksınız? Test bu silikte olsa nette olsa bikac gün sonra bidaha yapılır net çıkar. Post açmak için idrar çubuklarını atıp atıp duruyorlar.
cicekannesi12 bencorapkadiniyim canım insan hamile kalacak yasa gelmiste testi anlamayacak kadar saf mi. Her test ilk başta silik olur. Gözle görülür bişey varsa devamı gelir yoksa negatifitir zaten. Daha önemli konular sorular varken birikiyosunuz buraya
seemaaca cicekannesi12 her test silik olmuyor eğer kişi hamileyse ilk zamanlarsa silik çizgi olabilir haftası daha fazlaysa tam net çizgi olabilir
cicekannesi12 Serapkabael post aciyorsan ve bu herkese açıksa yorum yapma hakkım var diye düşünüyorum. Sen yorumum hoşuna gitmiyosa oku geç.
1anaa2evlat cicekannesi12 evet doğru farkında msn blmem ama altına yapılan yorumlara da her kullanici nin yanıt verme hakkı var 🤣🤣
minikkus85 cicekannesi12 burada kim ne konuda paylaşım yapacağını size soracak değil, absürt bir durum paylaşımında moderatörler devreye giriyor zaten, beğenmiyorsan kullanma uygulamayı insanları azarlamaktan ne zevk alıyorsunuz
asortikpanda Serapkabael post acmaniz asiri sacma olmuş test resmen hamilesin diye bagiriyor bende silik zannettim