Derinsmommm zeyn02 yok hayır gözlük takar takmaz gözdeki kayma geçiyor. Ama gözlüğü çıkardığında gözü hâlâ kayıyor. Yani gözlükle tedavi dedikleri bu aslında tamamen bir geçme olmuyor gözlük kaymayı engelliyor sadece.
zeyn02 Derinsmommm biz gözlüğü taktığımızda da göz düzelmiyor.aslında ameliyat görünüyor.ilk altı ayda çıkan kaymalar genellikle ameliyat oluyor.beş aylıktan beri var 23 aylık şuan.bi doktor ameliyat dedi ikisi gözlük dedi.
Derinsmommm zeyn02 muhtemelen öyle olacak çok yüksek değil aslında numarası 2.25 hipermetrop, sizin kaç