Aselincimom ilk alt iki diş çıktı onlari hic anlamadım sabah bi uyandik patlamış. Ama üst iki diş cok zor çıktı 2 hafta huysuzluk huzursuzluk gece uykusu cok kotuydu. Daha sonra yanları çıktı onlarda cok zorlanmadık 1 hafta falan surdu sanırım. Doğum gununden sonrada 4 azı diş aynı anda çıktı onlarda da biraz huysuzluk oldu ister istemez ama onun dışında ateş falan yaşamadık hiçbirinde. Simdi köpek disleri çıkıyo 2 altta 2 ustte patlamak üzereler onlarda zorluyor biraz ama gece uykulari digerleri gibi cok bozulmadı biraz iştah azalması oluyor tabi ister istemez onun dışında cok büyük sorunlar yasamadik genel bir huysuzluk oluyor sadece 😊 Tetagil aldım geceleri uykudan once veriyorum diş zamanları cok huysuzsa gunduz de veriyorum birde diş fırçasına dentigel jel suruyorum kendisi fırçalıyor masaj yapiyor o baya rahatlatıyor 😊