mevraca bizde biberona alışıp asla memeyi tutmak istemeyenlerdeniz, yaklaşık 5 ay boyunca bıkmadan usanmadan her defasında önce silikonsuz denedim ama asla ağzına bile sürmedi memeyi. Kendimi yedim bitirdim desem yeridir. Çok üzüldüm ağladım 😊 dişi çıktı ve ilk defa memeyi kendi almak istedi ama o kadar canım yandı ki silikonu ben taktım düşünün 😅 7 aylığız hep silikonla emziriyorum artık.
Siz ne yaparsanız yapın istemeyen bebek istemiyor anne zoruyla, kendi ne zaman isterse o zaman alıyor, o yüzden sıkmayın canınızı…