Tavuklupilav ayağıma kürdan batmışti kırılıp içinde kaldığını hissetmiştim ama görünürde bir şey yoktu sadece sertlik hissediyordum. Hastaneye gittim hani varsa çıkarsınlar diye röntgen çektiler ve birde beni azarlar gibi hiç birşey yok burda diyip yolladılar. Bir kaç ay geçtikten sonra aynı sizin parmağınız gibi şişti iltihaplandi bir baktim ucunda sertlik var cımbızla çektim kocaman kürdan parçası çıktı doktorlara da hastaneye de sinir olmuştum demek ki tahta röntgende görünmüyor ya da bunlar göremedi bilmiyorum. Belki içinde kalmış olabilir vücut onu bir şekilde atıyor dışarı