
Kızlar 2 ay önce filan çöp şiş yaparken sivri kısmı parmağıma battı. Sonrasında enfeksiyon oldu neyse sıktım ettim içini baya deştim 😢 içinde bsey yok ama parmağım bu şekilde kaldı. Basınca açıyor takıntılıyım sürekli dokunuyorum ne yapsam iyi gelir 🥺 bilen varsa çok sevinirim