Kalbim_21 bende suni sancı ile doğum yaptım rabbim yardımcınız olsun en önemli şey beyin kontrolü bence bir süreç olduğunu biteceğini sonunun güzel olacağını düşünün ve Ilık duş çok iyi geliyor sancı çekerken .doğum anında da doğru nefes doğru ıkınma benim tecrübelerim.sağlıkla kucağına alın