Kalbim_21 valla son haftalara kadar yattım bi güzel hiç yürüme vs yok 38 den sonra ev sildim yerde, hurma yedim,adaçayı içtim, aksak yürüyüşü yaptım, evde esneme hareketleri yaptım ama 0 açılmam vardı 39+4 e kadar 39+5 de normal doğurdum çok şükür nasıl oldu bende bilmiyorum ama bebek kendi nasıl gelmek istiyorsa öyle gelmek istiyor bu bi gerçek.