iyiki arkadaşım 56 günlük bebeğim var hep hırıltısı vardı kaç doktora götürdüm bişey yok dedi en son yaslı bir doktor burnunu serumla temizleyeceksin dedi. Yün peluş vs giymeyecek yakınlarında olmayacak. bebeği yan çevirip burun deliklerine bir iki damla damlat ama yan olsun genzine kaçmasın, burnunu ovala sonra çek. doldugunu hissettiğin anda çektir onun dışında gün içinde emzirmeden önce burnuna yan yatırıp serum
damlat burnunu ovala kusabilir balgamı atar bebeği kucakta yukarda tut ki kusmuğu kaçmasın, bebek serumdan sonra emdikçe kaka olarak atıyor bezini kontrol edersin. Gittiğim doktor bunun hastalık olmadığını bebeklerde normal oldugunu bir süre böyle olacagını sonra geçeceğini söyledi. ben şırıngayla yapıyordum öncesinde bebeğim çok ama çok rahatsız oluyordu hatta 10 gün gecti düzelmedi ben üşüttüğünü düşünmüştüm hatta. yan yatırıp serum pıt pıt yapıp temizleyerek emzirmeden önce serum vererek çok rahatladım. çok araştırdım memede boğuluyordu o yüzden acile gittik ciğerleri dolmus demisti o zamana kadar temizlememisiz düşünün. uzun oldu ama bende çok araştırdım yaşadım sorunuz olursa yanıtlarım