Mcnkarsel kesinlikle desteksiz uykunun sonucu ben 10 aylıktan beri sallamayı bıraktım yanına oturuyorum uyuyordu hastalık zamanı sallamaya alıştı hastalığı geçince gece kalkıp piş piş salla beni diyordu hemde defalarca kendi kendine uyumayı unutmuştu o yüzden destek istiyordu eşime kalsa saatlerce sallayacak ama ben hayır böyle olmaz diyerek olaya el attım :)) ve tekrar beşiğe koyup burda uyuyacaksın dedim 5 dk ağladı sadece ve uyudu ondan sonrada artık istemedi ve tekrar öyle uyumaya başladı biz gece beslenmesini 8 aylıkken kesmiştik bu arada bebekler gerçekten hemen herşeye adapte oluyorlar