bisakinol 5,5 aylık gece en az 5-6 kez kalkıyor hepsinde emziriyordum, sabaha bezler taşıyordu artık. Dün uykusu için karar aldım, her uyandığında emzirmedim 4 saat aralıklarla 2 kez emzirdim kalan uyanmalarda ikna olursa emzik verdim beyaz gürültü açtım. Sabaha bezindeki çiş çok azdı. Kendimi suçlu hissettim aç mı kaldı diye, annelik inanılmaz bir vicdan meselesi. Bir yandan emmeyi uyumaya geçmek için araç olarak kullanıyor farkındayım, bir yandan emzirsem dert emzirmesem dert of off