znur_1 testi tekrarlamanıza gerek yok . Genetik çok karışık bi durum . anladığım kadarıyla siz çok şanslısınız ki klinik bulgularınız yok . Genetik de bu var teorik olarak genin hastalığını taşıyıp fakat klinik olarak hiç bir bulgunuz olmayabilir . Bazıları ise hafif formlarla atlatırken bazıları da gerçekten çok ağır tablolarla karşılaşıyorlar.