Mervesedef merhaba benim bebeğime de noonan sendromu teşhisi konuldu genetik test ile , klinik olarak sadece düşük kulak ben testi tekrarlamak istiyorum çünkü görüntüsü felan o sendroma benzemiyor lütfen dönüş yapın 1 aylıkken yapıldı test 5 aylıkken çıktı sonuç , kilosu boyu baş çevresi normal doktorlar da şaşırdı hatta ama ikinci testi yapalım demediler