Biz de 4 aylıkken yaptırdık,işlem sırasında ve ilk çişinde çok ağladı,o gün her bez değişiminde huzursuzlandı. Sonraki günler huzursuzluğu giderek azaldı.Sadece kremi sıkarken ağlıyordu ama nasıl ağlama öyle böyle değil. Doktora sorduğumda bir tane kremin yakıcı olduğunu söyledi.Zaten bir hafta sonra kremler bittiğinde mızmızlığı da kesildi. Bardak koymadık,pipisinin bezde denk geldiği yere de krem sürüyordum.1 hafta sonra banyo yaptırdık ,hiç sorun olmadı. 2 hafta içinde de dikişleri düştü.
İlk 2 gün ben de pişman olmuştum,keşke derdini söyleyebilecek zamanı bekleseydim diye düşündüm hep Ama şimdi iyi ki diyorum,geçti bitti bile.
Çok geçmiş olsun, yarına rahatlarsın inşallah ☺️🌺