Benim oğlumun da 4 gün oldu ilk 2 gün çiş yaptıkça ağlıyordu son 2 gündür her kakada ağlıyor ve günde 3 ten aşağı yapmıyor hemen yıkıyorum çok can sıkıcı. Bugün kanamıştı. Beze vazelin sürüyorum pipiye doktorun verdiği kremden. Ne zaman tam iyileşecek bakalım. Kantaron duymuştum onu deneyeceğim bide