sonsuz17 flklc inş cabucak duzelir banada memeyi bırakır Diyolar çok üzülüyorum ama eninde sonunda acıkacak
leylafaruk11 sonsuz17 benimde 2 ay 10 gün oldu anlattiginiz gibi davraniyor meme yakalsinca cıglik cigliga ama hic vazgecmedim emzik vermeyin biraktirin tam acikinca verin memeyi emiyor ama tam acikmayinca tutmuyor mama vermemekte direniyorum insallah düzelir
Kumru_ sonsuz17 Evet canım farklı emzirme pozisyonları denedim falan sonra yavaş yavaş kendi geçti benimki zannedersem gazdan di ama ememiyordu ittiriyordu ağlıyordu çok şükür geçti sık sık vermeye çalış en kısa zamanda geçer inşallah
Kumru_ Eylulum20 Bir hafta falan sürdü hatta hala arada bir yapıyor ama o zaman çok kötüydü hiç ememiyordu
serapgs09 Bizde de durumlar aynı ama ben sagıp biberonla vermeye başladım biliyorum yanlış yapıyorum ama aç çocuk napayım sadece uyku sersemi iken emiyor 😣
Eylulum20 Kumru_ maşallah ya kısa sürmüş benim ki niye bu kadar uzun sürdü akıl erdiremedim :( 1 buçuk ay oldu
elmalikurabiye sonsuz17 farkli fari emzirin o zaman. Fon makinesi sesi cok cok isime yaradi benim mesela