Malesef benım kızımda bıraktı emzikle cok alakası oldugunu dusunmuyorum eskılerde emzık kullanırdı ama 1 yasına kadar emzırırlerdi benım kızımda dogdundan berı emzık kullanıyo 4 ay sadece emdi aşıdan sonra huy degıstırdı meme reddi yasadık neler yaptım emmıyo gece emmeyıde bıraktı ıstersenız emzırme danısmanlıgı alın ama emmek ıstemeyen cocuk emmıyo malesef