sibelkilic foto Bende açılmadı ama silik çıktıysa bence hamilesinizdr cunku benimde 1 gün geçirmişti test yapmışım aşırı silik cikmisti kan vermiştim 18 cikmisti beta yeni oluşmaya başlamıştı suan 28 haftalik hamileyim 14 aylık kızım var kızım 9 ayliken öğrendim hamile olduğumu ama bende sipral yoktu geri çekilmeyekorunuyorduk sozde yani demek istediğim silik çıktıysa vardır fotoyu merak ettim ya bende acilmiyor