Birmelekannesi_
Ay şimdi gördüm 🙈 Sevdiğim 4-5 yemekten birini, çorbalardan birini ve pirinç pilavı bulgur pilavı patates ve makarnanın içinden birini kombinasyon yaptım sadece. Yemekler, çorbalar zaten belli ne yapacağına karar vermek zor 🙈Perşembe günü bizim buranın pazarı var perşemden karnabahar brokoliyi alırım dedim. O yüzden cuma günleri full karnabahar brokoli günü eşime söyledim. Sadece protein olsun diye 1-2 tane de baget haşlarım ben o gün dedi. Ben de çorbasız Ramazan geçiremiyorum kuru bir şeyle orucu açınca midem yanıyor :/ biraz yoğun yani bizim menü. eşim annem ben kızım da 20 aylık olsa da nerdeyse bizim kadar yiyor. 4 kişiyiz yani. İzinde olduğum 9 ay miktar konusunda da baya geliştirdim kendimi 😂 sadece o gün yiyeceğimiz kadar yapıyorum. ama günlük miktarı ayarlayamazsanız dolap önceki günden yemekle dolar kızlar taze yemek seviyorsanız o sıkıntı olur biraz :// fasülye, nohut bugün haşladım hepsini 2-3 saklama kabına koydum. Eve gelir gelmez şip şak pişiririm diye. Bir de eşim ve kızım günlük bir bağ rokayı limon sıkıp azıcık tuzla yiyor onu yazmaya gerek duymadım günlük rutin olduğu için 🤦🏻♀️Eşimin izin günlerinde onun yapacaklarını yazdım gerisi de bende. İnşallh uyarım. Çorba iki günlük yaptığım için bazı günlere yazmadım çorbayı haberiniz olsun. Instagramdan baktım bazılarına zaten 🙈 yorumlara da baktım güzel fikirler var. Siz de güzel menüler oluşturabilirsiniz karıştırarak 🙂 şimdiden güzel, huzurlu, amacına uygun bir ramazan olsun inşallah 🙏🏻
Eslem123_