sbldmr123 Ben 2 çocuğuma da aptamil mama verdm tavsye ederim hem içeriği iyi hem gaz kabızlık sndirim sorunu yapmıyor
asudeyaman1 Nessss Benim oğlumda 6 aylık aptamil kullanıyorum,çok memnunum,oğlum da severek içiyor.Bağışıklığı destekliyor ve besleyici bir mama..
mervealtinbas Ben aptamil öneririm,çevremde de çok aptamil kullanan anneler var.Anneler tarafından tercih edilmesi,mamaya güven duyulmasından kaynaklanıyor..
sevalcaner Aptamil'i deneyin harika bir mama..Bağışıklığı destekleyen,içeriği temiz ve güvenilir bir mamadır aptamil..Biz de aptamil içiriyoruz oğlumuza.