Lilaliya adetim son zamanlar geçmeye başlamıştı sürekli Aklım hamileliğe kayiyodu o yüzden Adetim geçtiğinde yapmadım bı sure Sonrasında Aklıma bı kurt düştü yaptım kanamam oldu kan değerim çok yüksek çıkmado kes olusmmais henüz rahim kalinligim güzelmiş Kan uyuşmazlık iğnesi oldum nasipte varsa olur