Rumi1234 belki büyüdükçe toparlarlar. Bizimki de gece emiyo yani sorun yok ama gündüz kıyametler kopuyo emerken. Ben gaza bağlıyorum çünkü önce emiyo sonra gazı varmış gibi ayaklarını karnına doğru çekiyor ve ağlıyor. Bazen de uyaranlar ilgisini çekiyor. İnşallah daha uzun sürmez çok yorucu bi süreç. Artık doysun da biberonla doysun diyorum. Sütü sağar veririm ne yapalım gittiği yere kadar ay ben de insanım her şeye psikolojimi bozamam 😂