Kelebek_45 var var, kanguruda emzirmeyi denemedim onu da deneyeyim. Ay alerjik bebekler ekstra zor oluyor. Benim bebeğim meme emmek istiyor deli gibi saldırıyo ama sonra acı öeker gibi ağlayıp ayrılıyor. Sonra da tekrar meme arıyor böyle böyle krize giriyor. Ben de aynısını düşünüyorum acaba ona dokunan bir şey mi yedim tadını mı alıyor diye. Eğer alerjidense hiç alamayacaz bu meme reddini o zaman 😥 çünkü çok sıkı bşr diyet yapıyorum ve diyetisyen ile beraber ilerliyorum daha ne yapabilirim bilmiyorum