Nisakrkmz kehribara inanmayan biriyim bende yakın bir arkadaşım var o da inanmıyordu hiç. Sonra bir arkadaşı ona kehribar almış orjinal hediye sırf denemek için taktım dedi bana. Taktıktan bir kaç gün sonra salyası durmuş tesadüftür diye çıkardım yine inanmadım dedi tekrar akmaya başlamış yine inanmamış bir hafta bekleyip tekrar takmış yine kesilmiş ve yüne çıkarıp yine takmış 3 tur denemiş ve az önce aradım gerçekmi bu kehribar olayı diye? sırf inanmadığım için defalarca denedim ve sonra kabul ettim herkese de tavsiye ediyorum dedi bana. Arkadaşımın bi arakadaşı da denemiş inanmayıp o da inanmış sonra 😊 şimdi ben alıp denicem. Bu arada kehribar kesinlikle orjinal olmalı tenle temas etmeli ve arada toprağa gömülmeli yoksa tabi ki işe yaramaz 🙏🏻