Nisakrkmz Bebeğimin ağzının suyu akıyor. Kehribarda ağız suyuna, gaza, diş çıkarmaya iyi geliyormuş pek inancım yok ama bu konuda ne düşünüyorsunuz
Eeco Nisakrkmz inanmıyorum hatta tehlikeli buluyorum ya ağzına götürür koparır vs diye hiç kullanmadım
Fasulye12 Nisakrkmz valla benim de inancım yoktu, kolyeden çekindiğim için bileklik aldım ve sol ayak bileğine taktım, çok şükür ağır diş ağrıları yaşamadı
beyser Nisakrkmz asla inanmiyorum ilk kızıma en kaliteli yerden bulmuştuk hiç faydası olmadı hep aglakti zaten bence tamamen reklam
SeverusSnape Nisakrkmz ben hiç kullanmadım, pek inanmıyorum böyle şeylere açıkçası. Diş dönemlerinde tetagil kullandım. Dişlerini kaşıması içinde yeşil soğan veriyordum, diş kaşıyıcıları dolapta tutup öyle veriyordum. Gayet güzel geçti diş çıkarma dönemleri.
Fasulye12 Superrmommy sudan geçiriyordum. Ben hiç yapmadım ama arada toprağa gömmek gerekiyormuş , enerji alış verişi sanırım
Fasulye12 Nisakrkmz gazda nurse harveys colex şurubu kullanıyordum ( damlalıklı olan hiçbirine yaramıyor)doktorumuz önermişti . Çok şükür onda da sorun yaşamadım. Ama kehribarla ilgisi var mı bilmiyorum
Eeco Nisakrkmz aşırı salya dişe işarettir bu demek değil ki hememen çıkıcak doktorumuz bize diş sıkıntısı başlar diş çok sonra çıkar demişti bu arada 4 ay atağında bol sans diliyorum 🫰
Eeco Nisakrkmz ahahaha malesef acımasız gerçekler şaka bir yana her çocuk özeldir sizde olacak diye bi kural yok ama işte o ama 😂
Maka_Paka Nisakrkmz Görünüşünü çok beğeniyorum, salyamız az akıyor ve kolye sürekli ağzında. Hiç sıkıntı yaşamıyoruz
bebikveben Nisakrkmz hiç inanmıyorum. Benim oğlum da 4 aylık, görümcem kehribar kolye taksana dedi yok dedim. Ne alaka yani garip
Nisakrkmz bebikveben ya banada yengem dedi çok iyi geliyo ağız salyası akmadı işte diş çıkarırken çok rahattık falan acaba mı diye düşünmedim değil